Navigation


RSS: inlägg



Ett års kallas

2011-06-18 @ 22:18:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det hade gått superbra för Theo inatt hos sin mormor. Somnade vid halv åtta på kvällen och vaknade halv sju i morse. Vilken lyx här hemma ringer klockan aldrig efter sex:P

Igår åt jag och Eddie mat från svea sen spelade vi lite wii och vivi kom med upp och tävlade med oss:) Jag va bäst som vanligt;) hehe. Nä men till det va det lite godis och en cider/öl.

Imorse gick vi upp lite i elva. Tror inte jag gått upp så sent sen innan jag blev gravid så det va skönt att få sova lite=) Kom dock inte i säng förrän halv två. Vi hämtade Theo sen körde vi hem och busade en timme för att sen gå till kusin Klaras ett års kallas=) Där blev det korv och hamburgar grillning, sen kladdkaka och någon citronkladdkaka mums=) Vi körde hem vid lite över sex för Theo va dödstrött. Han deckade vid kvart i sju, kommer bli en tidig morgon imorgon som vanligt:P

Vivi kom upp idag med en stund för att snacka och titta på tv. Hon gick för 30 min sen och jag är redan uttråkad:(

Nä ska se om jag hittar någon bra film på tv eller nån bra bok att läsa. God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback