Navigation


RSS: inlägg



Litet uppehåll.

2011-06-10 @ 06:36:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja det var några dagar sen man skrev i bloggen. Men schemat har varit fullbokat så det har inte blivit något bloggande. I tisdags kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde på dagen. Jag och Eddie skulle springa 8,5km men efter 3-4km fick Eddie ont i sin baksida av lår:( På kvällen va det student hos Niklas.

I onsdags var det först öppna förskolan men Theo va så trött så fick gå hem efter en timme. När han vaknade gick jag ut och sprang helt ensam vilket är något av det tråkigaste jag gjort. Men då blev det istället att jag sprang lite snabbare och tog nytt rekord på 5,65km =) 24,30min blev det ca.

På kvällen tog ju min älskade lillebror studenten=) Massa blider från den kommer sen men Theo har vaknat så måste in och ta honom snart:P Nu har alla Nilsson barnen tagit studenten och det är bara våra kusiner kvar. Känns konstigt hehe.

Igår på dagen gjorde jag inte så mycket och passade på att sova när Theo med sov:P På eftermiddagen va vi hemma hos Maria och Linea och lekte:) Kom hem vid lite över fem på kvällen. Sen masserade jag lite och tränade fotboll.

Måste hämta den lilla plutten nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback