Navigation


RSS: inlägg



Löpning

2011-06-26 @ 21:21:18, Allmänt, , Kommentarer (0)

Imorse vaknade Theo klockan sex och vi busade här hemma. Vid halv tio åkte vi hem till pappa/morfar och gick till ica och förbi en lekplats:)

Vi kom hem och Theo sov lite mer än 2 timmar:) När han vaknat körde vi hem till pappa/morfar som skulle passa Theo medan jag och Caroline skulle ut och springa 1,3mil för första gången. Innan har vi sprungit 1,1mil som längst. Vi gick ut sakta för att se hur det skulle kännas men ökade på tempot på slutet. När vi kom hem hade vi sprungit den på 1 timme och 10min:) Riktigt snabbt ju.

Efter det duschade jag snabbt sen åt vi hemma hos min pappa mums, fick även tårta som Annika bakat:) Nu kollar vi på nån tråkig film och ska äta chokladpudding:) Blir mycket gott idag men det får man efter en sån löprunda:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback