Navigation


RSS: inlägg



Löpning

2011-06-02 @ 19:47:14, Allmänt, , Kommentarer (1)

Dagen har löpt på:P som vanligt och i eftermiddags var vi och kollade när Daniel spelade fotboll och dom vann med 5-0=) Sen hann jag bara in om och byta om för sen skulle jag möta upp Caroline och det blev 8,5km idag på lite mindre än 43min. Vi springer ungefär 5min/km och det vill jag hålla genom hela halvmaran för att klara det runt 1,50min=) Får väl se hur det går.

När jag kom hem stack Eddie och tränade och jag underhöll en väldigt trött liten påg som deckade kvart över sex. Hade jag lagt mig ner i soffan och slappnat av hade jag med somnat. Är grymt trött. Det svider i mina ögon så trött jag är. Nä ska ändå lägga mig framför tvn. Kanske ta en tallrik glass som Eddie gjorde igår=) Mums.



Kommentarer
Postat av: caroline

glassen fick du inte röra förrän på lördag...ajabaja ;)

2011-06-02 @ 20:28:23
URL: http://underbaralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback