Navigation


RSS: inlägg



Lördag igen

2011-06-11 @ 20:45:06, Allmänt, , Kommentarer (1)

Det är lördag igen och jag sitter ensam denna kväll som jag och Eddie skulle ha ätit hämtmat sen kollat någon film. Men brandkåren behövde hans hjälp.

Tror det är något fel med Theo men hoppas att det bara är en tand eller två. Idag har han ätit samanlagt en halv burk mat och en portion gröt plus lite välling. Men han är gnällig och när jag skulle lägga honom efter att han varit vaken i mer än sju timmar, skrek han i en timme innan han till slut somnade. Han skriker i sömnen och kommer inte riktigt till ro.

Idag gick vi upp vid sex och Theo har lärt sig gå riktigt:) Han släpper saker och går till en. Jag stod och packade skötväskan när han plötsligt kom gående:) Skitroligt. Han har släpt mer och mer under dagen och snart går han väl helt själv. Äntligen=)
Han har även lärt sig att klappa:) och vinka ibland men inte när någon går utan bara när han själv känner för det:P

Sen har vi varit på jägersro center där Theo fick tre bodys och hemma hos kusinerna Moa och Albin=)

Imorgonbitti ska vi hem till Theos andra kusiner Kasper, som snart är fem och Klara som är en månad yngre än Theo. På eftermiddagen ska vi kolla när morbror spelar fotboll sen träffaen kompis till mig. Förmodligen om det är fint väder hinner vi även med en runda till svedalabadet.



Kommentarer
Postat av: Julia

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-11 @ 14:01:23
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback