Navigation


RSS: inlägg



Måndag morgon

2011-06-13 @ 09:35:18, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ny vecka igen och jag fick sovmorgon idag=) Men tyvärr kan jag ju inte sova länge utan vaknade lite i nio. Förstår inte varför. Sen är jag ändå trött hela dagen, så varför kan jag inte sova ett par timmar till? Hmm konstigt. Vi kom ju dessutom inte i säng förrän tolv igår för vi såg på a million dollar baby, tror jag den heter=) Skitbra film.

Igår va vi ju först Jpnathan och Sofia. När vi kom hem sov både jag och Theo, som vaknade lite över fyra på morgonen vilket inte jag tycker är helt ok:P När vi vaknat kom mamma och Daniel hit och Theo fick visa att han kan gå själva nu=) Är dock lite vingligt hehe. Dom gick vid tre och tog jag och Theo på oss ytterkläder (jag solglasögon och Theo mössa:P), va ju så varmt ute, för att möta upp en gammal kompis till mig, Sofia=) Vi gick en promenad sen stannade vi på en lekplats så att Theo fick gunga:) Han gungade nog i ca en timme och blev ändå fly förbannad när vi skulle gå därifrån:P
Vi gick hem till Sofia en stund sen va jag och Theo inte hemma förrän kvart i sex. Då va det bara till att göra Theo redo för sängen och han somnade vid halv sju efter lite skrik.

Han vaknade halv fem i morse och va ju inte pigg då precis så somnade vid åtta igen. Idag får vi låta han sova två gånger och lägga han lite senare på kvällen så att han förhoppningsviss sover längre imorgonbitti.

Nä nu ska jag göra mig iordning. Idag ska jag åka hem till en fotbollskomis, Anna och snacka lite skit sen ska vi iväg till Helsingborg för att spela match=) Lycka till till oss=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback