Navigation


RSS: inlägg



Mjölkprovokation

2011-06-22 @ 21:32:53, Allmänt, , Kommentarer (1)

Theo vaknade redan sex imorse, de senaste tre- fyra dagarna har han vaknat halv sju:P Jag hade hoppats på det idag med eller en halvtimme längre:P Vi skulle ju vara i trelleborg klockan halv nio på mjölkprovokation och det skulle ta fem timmar. Därför hade Theo verkligen behövt sova längre.

Menmen det gick superbra där och Theo tål numera mjölk=) Gud vad vi kommer bli rika nu;) haha. Vi måste dock introducera den långsamt så att inte tarmarna gör uppror. Vi blev till och med färdiga 1,5 timmar tidigare och Theo somnade här hemma lite över tolv. Jag fick verkligen kämpa för att hålla honom vaken i bilen. Somnar han där så sover han tyvärr inte vidare i sängen om det inte är på natten och mörkt ute.

Han va så trött på slutet att inget passade så vi lät honom sova tills han vaknade och vi passade även på att sova:) Superskönt. Theo vaknadeigen halv tre. Sen har vi varit ute och gått och bara tagit det "lugnt" här hemma. Det blir ju aldrig lugnt med en buse men vi va hemma i allafall hehe. Theo däckade lite över sju så det tog nog på krafterna att vara på sjukhuset så länge.

Eddie stack och tränade och jag har läst en tidning och bara suttit här;) Är så sjukt trött hela tiden och har nästan konstant huvudvärk just nu. Haft det i en vecka. Förstår inte vad det är. Äter ju vitaminer varje dag:S Konstigt. Sitter här nu och har svårt för att hålla ögonen öppna. Igårkväll gick vi och la oss tio och jag hade ingen huvudvärk men vaknade mitt i natten av värsta huvudvärk och kunde inte somna om:(

Imorgon spelar jag match på kvällen och vi har inget bestämt på dagen som vanligt denna veckan. Får se vad som händer.

Nä nu ska jag titta på tv=)



Min nya favoritklänning=)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fin du är i klänningen!

2011-06-23 @ 08:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback