Navigation


RSS: inlägg



mmpa

2011-06-04 @ 11:09:42, Allmänt, , Kommentarer (1)

Det betyder lampa enligt Theo=) Japp nu har han lärt sig säga lampa eller dom tre sista bokstäverna i allafall. Men han pekar på lampan när han säger det så tror han menar lampa:) Han har även sagt boll och napp några gånger:) Det kommer inte så ofta så man får vara uppmärksam när han säger det för att höra:)

mamma och pappa säger han ju hela tiden, eller oftast dada men några gåner uttalar han faktiskt p:et=)
Det är en riktigt rolig ålder just nu på Theo. Han blir mer och mer med om allting och det händer saker hela tiden. Han har tagit två steg två gånger och han står själv hela tiden=) Ibland när vi går släpper han min hand men sen tar han ett ministeg och står sen still eller sätter sig ner precis som om han är rädd hehe.

Theo vaknade halv sex imorse och somnade igen vid halv tio. Måste verkligen köpa en mörkergardin för han är mer trött när han vaknar och gäspar hela tiden. Tror inte han kan somna om när solen lyser in.

Snart måste jag väcka Theo för jag ska spela match och Eddie sover, jobbar natt denna helgen. Så då ska morfar passa honom. I eftermiddag vet jag inte vad som händer, hoppas att Amanda och Vivvi är hemma:) hehe. Jag är grymt trött just nu har varit i flera dagar. Hopas jag får en sovmorgon nästa vecka så att jag kan ta igen mig lite.
Nä nu vaknade Theo av sig själva. Hejsvej=)



Kommentarer
Postat av: emma

ett tag sedan ja va inne o läste ... vad stor theo hunnit bli :P :) Hoppas allt är bra med er! Ha de super !!

2011-06-06 @ 21:31:04
URL: http://franettlivtillettannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback