Navigation


RSS: inlägg



Sista juni

2011-06-30 @ 20:33:33, Allmänt, , Kommentarer (0)

Redan sista juni och på måndag börjar jag jobba. Hur kan fyra veckor gå så snabbt? Ja så länge har jag haft sommarlov och nu väntar 6 veckors jobb.

Idag vaknade Theo redan fem. Förstår inte vad han gör uppe så tidigt. Han är ju helt död. Men han har sån hosta, hostar isönder sig på natten. Förstår inte varför för han hostar inte på dagen:S Men nån morgon har han hostat så att han har kräkt:(

I alla fall så somnade Theo halv nio igen och vaknade en timme efter. Då gick vi ner till svedala badet med Vivvi och Amanda och badade. Skitroligt. Tyvärr brände jag ryggen rejält, man ser precis där jag glömt smörja mig:( Jag är så noga med Theo men sämre med en själv. Trodde faktiskt att jag tagit hela ryggen menmen. Skärpning på det.

Vid fyra tiden gav jag och Caroline oss iväg på en 11km runda. Gick skitbra tills vi kom halvvägs då det blåste till rejält och vi fick motvind resten av vägen:( Men kom imål på lite bättre tid ändå=) runt 1 timme och 30 sekunder, en min bättre haha. Utan motvinden hade ju tiden blivit hur bra som helst:( Störigt. menmen vi blir bättre=)

Imorgon ska jag och Theo in till stan med min farmor. Sen ska jag duka upp och fixa i allhuset för jag har ju fest på lördag:) Jippi hihi kommer bli skoj. Längtar haha.

Men nu ska jag lägga mig och läsa sen sova tidigt ikväll för denna varma dagen har satt sina spår;)



Sååååå länge sen=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback