Navigation


RSS: inlägg



Slappefredag=)

2011-06-03 @ 22:05:51, Allmänt, , Kommentarer (1)

Första fredagen på flera månader som jag har kunnat sitta i soffan och bara slappa. Har handlat chips och hyrt två filmer. Den första såg jag direkt efter att Theo somnade vid halv sju=) Nu kollar jag på fotbollen så klart även om jag inte tycker det är speciellt roligt så sitter mest vid datorn. Sen är det ju bb och den andra filmen får jag nog kolla på imorgon=)

Theo vaknade redan halv fem i morse och vrålskrek från och till i en timme. Undra vad det va med honom men han va skittrött och förmodligen hungrig men när han är trött vill han inte äta. Jaja jag la han igen halv sju och han höll på att somna men då la han ju nått mindre trevligt i blöjan och jag fick byta. Det blev han ju pigg på så jag la honom igen lite över åtta. Kan ju säga att jag va grymt trött då och deckade nog i soffan innan Theo hann somnade:P Iallafall vaknade han nio igen och vi stack hem till Marlene, Kasper och Klara. Där va även Caroline,Moa och Albin=) Barnen lekte och vi va hemma igen halv tolv. Då Somnade Theo efter lite mat och vaknade igen halv två.

Theo klippte sig vid två. Första gången han har klippt sig riktigt:P Blev en del faktiskt. Jag tycker han ser mycket busigare ut nu haha. Sen har han busat och haft sig hela eftermiddagen. Han skulle nog visa upp sig när bbåde mamma och pappa va hemma:P Har vi inte varit sen den 28mars typ.

Här kommer lite bilder:)



Va ju tvungen att prova tuppkamm innan han skulle klippa sig:P



Har fått en minipool av morfar och kalle måste ju vara med=)



Inviger poolen på balkongen=)



Vet inte vad han har för sig här;) Kanske dricker av vattnet i burken haha



Nyklippt =)



Håret från sidan=)



Sen blev det brottning med favvisen=)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja dor vilka sota bilder ser du hur bra han passar I tuppkam du skulle klippt de sa pa honom :p

2011-06-04 @ 03:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback