Navigation


RSS: inlägg



Sommarlov:):)

2011-06-21 @ 11:23:24, Allmänt, , Kommentarer (1)

Nu kan jag på riktigt andas ut och bara slappna av på sommaren. Igår fick jag reda på att jag klarade den skriftliga tentan och för nån vecka sen den muntliga=) Jippi.

Igår hände inte så mycket alls. Kommer inte ens ihåg vad vi gjorde:P Vi va i allafall ute en stund på en lekplats med Caroline, Moa och Albin=)

Idag händer inte heller mycket, händer inte speciellt mycket på hela veckan. Eftersom Eddie har jouren kan vi inte göra nått. Har inte ens någonting att göra på midsommar:( Jag som är så dålig på att ta det lugnt hatar att vara fast. menmen det ger ju pengar i kassan:P

Theo sover nu och jag har precis ätit rester sen igår, tacos mums hehe.



Kommentarer
Postat av: Malin

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-13 @ 04:09:41
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback