Navigation


RSS: inlägg



Varmt och skönt

2011-06-06 @ 20:49:00, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag bara älskar värmen. Det är det bästa som finns. Jag tror att det hade passat mig mycket bättre att bo i typ Spanien, Italien eller Grekland=)

I söndag kom mamma hit och vi gick till Svedalabadet medan Eddie sov. Theo älskade att bada, men sitta stilla är väl inte riktigt hans grej utan han skulle springa runt i poolen. Varje gång någon annan sprang förbi skrattade han som bara den och trodde att dom jagade varandra:P Sötis. Men oj vad sur han blev när han inte fick bada mer:P
I söndags tog även Theo sina första steg:) fyra stycken blev det hehe. Idag tog han sex eller sju. Han är väldigt feg och vågar inte släppa ofta så man får lura honom för att han ska gå självP Får se när det verkligen tar sig. Längtar tills han springer runt och leker:P

Idag har vi varit på en lekplats med Vivi och Amanda imorse sen sov barnen därefter åkte vi in till jägersro och till Ikea. Köpte mörkläggningsgardiner till Theo så hoppas på att han sover lite längre på morgnarna än fem halv sex.

Imorgon ska jag klippa mig och färga utväxten, sen ska jag till Niklas student. Eddie och Theo stannar hemma blir för sent för dom;) På onsdag tar min "stora" lillebror studenten. Usch vad tiden går fort hehe. Sen händer inte så mycket mer.

Har filmat Theo lite idag så ska se om jag hinner ladda upp dom imorgon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback