Navigation


RSS: inlägg



Varmt=)

2011-06-29 @ 12:48:31, Allmänt, , Kommentarer (1)

Äntligen har värmen kommit tillbaka, tyvärr ska den ju inte bli så långvarig enligt tidningarna men hoppas dom har fel.

Igår var jag på jägersro och shoppade lite sen spelade vi match på kvällen mot hardeberga och vann med 3-0=) Avslutar vårsäsongen med en andra plats i serien=)

Idag har vi inte gjort mycket, ska till badet när Theo vaknar. Har haft en skitdryg vecka Eddie är sjuk och sover bort hela dagarna. I föförrigår sov han från tre på eftermiddagen till ett igår 22 timmar:O klå det om ni kan. Sen somnade han ändå sju på kvällen och sov till tio imorse och sover nu igen. Tror aldrig jag sovit så mycket i hela mitt liv hur sjuk jag än varit. Tycker inte man kan sova om man är sjuk, fast jag sover ju skitdålig. Har sovit sju timmar på två dygn och är grymt trött. I förrigår kunde jag inte somna för var sjukt varm. Somnade fyra på natten och Theo vaknade sex, blev bara två timmars sömn. Igår väntade jag på min systers kompis som skulle hämta några saker, men lite över elva fick jag ett sms att hon inte kom sen vaknade Theo fem så blev bara fem timmars sömn där. Stackars lilla mig haha. Jag kommer dö av sömnbrist.

Inte lönt att jag går och lägger mig nu för då blir jag ju ännu tröttare sen, tänkte lägga mig när Theo somnade till natten vid halv åtta haha.

Nä kommer inte på mer att skriva:P mer än att Sandra uppdaterar sin blogg väldigt dålig. Fyfy där får du bättra dig lite.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du jag uppdaterade ju igår och nu ska jag igen, tycker den är riktigt bra :)

2011-06-30 @ 04:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback