Navigation


RSS: inlägg



1 år=)

2011-05-03 @ 10:01:42, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag blir min underbara fina lilla älskling ett helt år. Kan inte ens tänka på hur fort detta året gått. Särskilt om man jämför med hur sakta de nio månaderna gick som jag väntade honom.

Tänk så mycket som hänt på ett år. Från att ligga helt hjälplös och bara sova och äta till att kunna sitta, åla, krypa, resa sig upp, gå längs möbler, säga mamma, dada, oj, pecka på lampan, äta lite själva osv hehe.

Det mysigaste är ju när jag kommer hem efter skolan och Theo får syn på mig så släpper han allt han har i händerna och kryper så fort till mig att han ramlar på magen flera gånger:P Haha.

Just nu sitter jag i skolan och väntar på att min föreläsning ska börja. Sen slutar vi inte förrän fyra idag och vi har ju match klockan halv sju. Det kommer bli stressigt=( Hoppas vi vinner matchen i alla fall.

Nu måste jag börja packa ihop. Hej svej



Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Naaw lilla gullungen!

2011-05-03 @ 16:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback