Navigation


RSS: inlägg



1 års kallas nummer 1

2011-05-08 @ 06:26:40, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja idag ska vi fira det första av Theos två kallas=) Idag kommer mormor, Gunilla, mormor Sonja, morfar Olle, Michaela, Vivvi och Amanda.

Eftersom Theo inte sov någonting igår trodde jag att han skulle sova länge inatt. Iallfll till halv sju sju. Tjiii fick jg. Hn vaknade fem imorse. Vet i f*n vad det är med den här pojken men så lite sömn kan ju inte vara bra för en ett åring. Knappt jag klarar mig på åtta timmar per dygn. Nu får jag dessutom bara fem när han håller på så här=( Kan ju säga att det blir svårt att plugga när man är trött=(

Menmen nu ska vi städa lite och sen hämta tårtor=)



Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till tussen <3

2011-05-09 @ 01:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback