Navigation


RSS: inlägg



14 timmar

2011-05-25 @ 22:49:37, Allmänt, , Kommentarer (0)

Jag är så himla dålig på att komma på rubriker till mina inlägg:P

Imorse vaknade Theo klockan nio?:O sovit 14 timmar inatt. Visst vaknade han med jämna mellanrum mellan sju och elva men sen sov han i ett sträck. Inte nog med det. Klockan halv tolv somnade han igen och sov till ett. Hoppas det menas att han är på bättringsväg. Han har varit feberfri hela dagen men tar sig i halsen och på öronen hela tiden. Har fått i honom en halv burk mat och en flaska välling idag men det är nog allt=(

Idag har jag pluggat största delen av dagen. En paus på tre timmar då jag åkte till mobilia med Theo och mormor Sonja och morfar Olle. Sen va jag och tränade spinning. Har inte hunnit träna på hela veckan så behövde verkligen detta.

Tror gud inte vill att jag ska klara tentan imorgon. Skulle ju öva på Eddie nu på kvällen när Theo sover bra men precis när Eddie ligger på britsen får han ju larm och kom precis innanför dörren nu. Puh jaja får hoppas det går bra ändå.

Nä nu ska jag öva på foten innan sängen kallar. Tentan är halv tio imorgon så önska mig lycka till;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback