Navigation


RSS: inlägg



2 Maj

2011-05-02 @ 20:08:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är det redn 2 maj. Helst sjukt vad tiden går. Imorgon blir ju min lila älskling ett år. Roligt och tråkigt på samma gång. Vill inte att tiden ska gå så fort men samtidigt har jag en del att längta till=) Att få sommarlov:P Ska till lalandia, hitta på en massa annat roligti sommar, kanske en Manchester resa, kanske en New York resa, en hemlis:P Sen längtar jag ju mest efter min saknade lillasyster:( tihi.

Idag fyller ju min fina farmor år och det firades hemma hos henne igår=) Igår spelade vi ju även match och vann med 4-2=) Det gick över förväntan med min pollenallergi, vet inte hur jag fick min energi men jag orkade hela matchen=)

Idag har jag varit en stund i skolan och va tvungen att ta med Theo för Eddie blev sjuk. Han va så duktig och lekte helt själva=) Vid fyra möte jag upp Caroline och vi sprang lite mer än 7km på 35-40 min. Nöjd med tiden hade inte velat springa fortare för behöver vila till matchen imorgon=)

Theo deckade halv sju ikväll och nu sitter jag vid datorn. Ska läsa lite om vårt grupparbete som handlar om graviditet sen ska jag lägga mig tidigt. Theo gick ju upp redan fem imorse=(

Nä nu ska jag fortsätta med annat:P

 

Min busunge=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback