Navigation


RSS: inlägg



Bvc

2011-05-06 @ 08:35:02, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår va Theo på ett års koll på bvc och fick två sprutor=( Han hade blivit jätteledsen och blivit rädd varje gång barnsköterskan närmade sig:P

Theo va 77cm lång och vägde 10,8. Så nu låg han på medel både på vikten och längden=) Han hade inte gått upp någonting på två månader, vilket betyder att han rör på sig väldigt mycket mer nu:P

Jag spelade ju även match i tisdags och vi vann med 4-2=) Wiho så bra.

Vår match i helgen blev tyvärr inställd=( Så nu vet jag inte vad jag ska göra på lördag. Kanske frågar pappa om han kan passa theo en stund så kan jag ut och springa=)
Står ju i valet och kvalet elelr vad det heter om jag ska spring halvmaran eller inte haha.
I llafall har de senaste dagarna sätt ut så här. Söndag match, måndag 7,1km löpning, tisdag match, onsdag 8,5km löpning igår fotbollsträning=) Så får se haha.

Nä nu börjar Theo gnälla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback