Navigation


RSS: inlägg



Födelsedag nummer ett klar:P

2011-05-08 @ 21:08:11, Allmänt, , Kommentarer (0)

Theo fick så himla mycket fina saker och är väldigt nöjd. Eller jag är i alla fall det:)
Gästerna kom klockan tre och det bjöds på tårta och kakor=) Vid lite över fem hade alla gått och Theo var riktigt trött. Han hade inte sovit sen klockan kvart över elva.

Av mormor fick han ett regnställ, Gunilla en pyamas. Av Sandra och Daniel fick han ett tålt med tunnel och kläder. Av mormor Sonja och morfar Olle fick han skor och strumpr. Av Michaela klossar att leka med och av Vivvi och Amanda byxor och nån nallepuh lyssna, lek och läs skiva=) Tack alla för de fina sakerna.

Av mig och Eddie har Theo fått en massa kläder, böcker och en blå bobby-car=)

Eddie började jobba sex så jag och Theo gick ner till Vivvi och Amanda för att leka lite:P Theo verkligen älskar hundar. Skrattar som bara den varje gång cyster springer=)

Theo deckade under tiden han åt vid halv sju och sover så gott nu. Här kommer lite bilder=)



Nybadad=)



Läser tidningen hos mormor Sonja och morfar Olle=)



Min gladfis



Tittar på morbror Daniel när han spelar fotboll



Theos ettårs tårtor=)



Söta Amanda och Theo är inne i någon lek



Såhär sött sover Theo nu=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback