Navigation


RSS: inlägg



Fredagsplugg:P

2011-05-27 @ 17:08:53, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag har jag pluggat i stort sett hela dagen. Gick upp halv åtta och lekte lite med Theo medan Eddie fixade lite saker till nio. Kvart över nio va jag hemma hos mormor och morfar och började plugga. Tog en paus på 30 min och åt och kollade datorn sen vid kvart i två åkte jag hem för en längre paus:P Vid halv fyra va jag tillbaka och är fortfarande hos mormor och morfar. Orkar faktiskt inte läsa mer nu så tänkte ta ett par timmars paus och kanske plugga en stund ikväll igen. Jag pluggar ju mycket bättre på kvällen/natten av nån konstig anledning.

I allafall ska jag köra hem och hämta Theo och Eddie för en shoppingrunda på ICA sen hem till pappa för att äta hemmgjord pizza=) Mums. Imorgon är det matchdags hemma mot Olympic sen hoppas jag att *blinkblink* pappa ser detta och vill passa Theo nån timme så att jag får lite pluggat. Eddie jobbar ju förmiddag=( På söndag är det morsdag och då kanske också pappa *blink* vill ha Theo ett par timmar på förmiddagen för på eftermiddagen blir det grillning hos Marlene. Mamma ska ju passa Theo undertiden jag har match.

Nä nu måste jag köra. hejsvej



Kommentarer
Postat av: Tomas

Du behöver inte "blink-blinka". Jag vill ALLTID passa Theo.

2011-05-30 @ 14:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback