Navigation


RSS: inlägg



Fullbokad till max:P

2011-05-13 @ 22:06:12, Allmänt, , Kommentarer (3)

Jag har saker inplanerade dygnet runt känns det som så bloggen kommer lite efter här, tycker i alla fall min lilla, lillasyster:P

De senaste dagarna har inte hänt speciellt mycket. Igr spelade jag match mot Trelleborg och vi vann med 3-0=) Wihoo. Fem raka vinster i serien. Den kan ju inte ha börjat spelciellt mcket bättre. Jag har även bestämt mig för att springa halvmaran och ska anmäla mig så fort jag får tid=)

Känner redan av att jag fått mycket bättre kondition på de få gånger jag sprungit. I onsdag skulle jag och Caroline springa 5,5km sakta för att jag inte skulle bli för trött till matchen igår. När vi sprungit den snabbt innan har vi väl legat runt 25-27min och nu när vi sprang sölit låg vi på 25 min. Då va jag inte alls trött i benen eller andfådd när vi kom hem. Då kan man väl konstatera att man fått bättre kondition. Dock vill jag ha bättre=) Kände på matchen att jag hade mer ork men vill ha tillbaka den orken jag hade innan graviditeten och där är det nog en bit kvar=)

Konstigt nog känner jag mig snabbare än vad jag gjorde innan jag fick barn:P Folk har också sagt att jag blivit snabb=) Kanske bara önsketänkande haha.

Jag har två tentor och en redovisning nu på mindre än tre veckor så denn fredag har tillbringats med 6 timmars renskrivning och lite färdighet=) STOLT haha.
Imorgon ska vi till någon lekplats med Vivvi och Amanda på förmiddagen. På eftermiddagen ska pappa passa Theo nån timme så jag kan plugga sen hoppas jag på en sväng ner till tivolit som vi har i svedala=) Annars händer inget speciellt i helgen.

Min lilla Theo har blivit så stor. Nu sover han bara en gång på dagen vid halv tolv tolv och två timmar fram=) Han kan gå när man håller han i en hand. Eller gå vill jag inte påstå för han springer. Han har inget lugnt i sig allt ska gå fort, fort, fort. Hade han tagit det lugnt hade han nog kunnat gå själva.

Nä nu måste jag gå sov gott alla utom Sandra som kanske är ute och solar:P



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej solar inte for vi har molnigt idag haha, slutar snart jobba och da ska vi in till ny :) saknar dig puss

2011-05-13 @ 23:27:15
Postat av: Fridis

Haha, vet du vad, jag blev också snabbare efter att ha fått Moa. Sades det iaf :)

2011-05-14 @ 09:34:45
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com
Postat av: Fridis

Haha eller hur :) eller så blir det tvärtom, snabbheten försvinner :) Ja nu hoppas jag verkligen hon tittar ut snart! :)

2011-05-14 @ 22:30:53
URL: http://www.minvardagiord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback