Navigation


RSS: inlägg



Lång dag i skolan

2011-05-17 @ 12:40:16, Allmänt, , Kommentarer (0)

Just nu har vi lunch (långlunch) och jag sitter här och bloggar haha. Började skolan åttai morse med föreläsning och tror det va riktigt länge sedan jag var såhär trött. Gäspade hela tiden. Sen skulle vår grupp gå igenom vår redovisning om graviditet som vi ska ha imorgon och jag gärspade när jag pratade. Är man inte trött då? haha.

Nu ska vi snart ha färdighet. Slutar vid fyra tiden sen ska jag spela match mot lund vid sju. Vi har samling sex här så inte lönt att åka hem. Tänkte gå till espresso house och fika på nått smarrigt:P och plugga lite. Har ju en del att göra men väljer att pausa nu på lunchen haha.

Igår va jag i skolan på förmiddagen med Emma och gick igenom lite färdighet sen har jag bara lekt med Theo. Tränade fotboll på kvällen. Hann förresten även in om jägersro och fick köpt ett par bra löparskor=) Så nu kan inget hindra mig haha.

Imorgon har vi också en lång skoladag=( Varför lägger man så många långa skoldagar veckan innan två tentor? Även en lång på torsdag. Så är bara ledig fredag och måndag innan tentan. Usch usch.

Nä nu måste jag gå och ringa några samtal:P Saknar min lilla sandra jättemycket förresten. Man tänker inte på att hon är borta förrän man läser hennes blogg (tror jag förträngt att hon inte finns hos mig:P) Någon som vill skänka mig 10000 så att jag kan hälsa på henne?=)=) Det hade gjort mitt år haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback