Navigation


RSS: inlägg



Över milen sprungen ikväll=)

2011-05-18 @ 21:41:45, Allmänt, , Kommentarer (2)

Igår på matchen gick så dåligt att det inte är värt att nämna. Va riktigt sur på kvällen men efter en natts sömn vaknade jag upp imorse på bättre humör. Hade redovisning i skolan idag och det gick väl rätt bra=)

Jag kom hem vid fem. Gav Theo mat, åt själv, bytade om till träningskläder och hann leka med Theo i tio min innan jag körde hem till Caroline vid halv sex för att springa=) Idag sprang vi 1,1mil på 60min=) Väldigt bra med tanke på att det är första gången jag springer så långt sen innan jag blev gravid och Caroline har dessutom varit sjuk och va småsjuk idag med. Mirr mål till halvmaran är ju att håla 5min/km så att man klarar den på 1,50timmar. Jag kände mig väldigt "fräsch" och hade hur mycker spring i benen som helst idag. Va inte ens trött i benen när vi va framme=) Men eftersom det va första gången och vi inte visste hur långt det va så fick man ju ta det lugnt. Innan har vi ju sprungit max 8,5km=)

När jag kom hem sov Theo och jag la mig i badet och började plugga lite färdighet. Eddie kom in och frågade vem jag pratade med;) Haha tänkte inte ens på att jag låg och snackade för mig själv=) Nu har jag en liten paus för att fortsätta pluggandet en stund till. Hinner nog inte det jag ville hinna men det gör man väl nästan aldrig?

Imorgon har vi en lång skoldag till sen ska jag hem och leka med Theo en stund (har ju bara sett han 1h på två dagar) sen ska jag möta upp michaela=) Va hur länge som helst sen vi två sågs själva=)

Nä nu måste jag plugga lite till=(=(=(



Sandra har satt upp Theo hår:S



Kommentarer
Postat av: Anonym

du han gillade den toffsen faktiskt. men tur jag har dubbelhaka där vafan maria klipp bort den !!11

2011-05-19 @ 16:53:23
Postat av: Pappa

Både toffsen och hakan är gulliga...

2011-05-20 @ 08:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback