Navigation


RSS: inlägg



Sen kväll:(

2011-05-29 @ 23:26:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår spelade vi match mot olympic och vann till slut med 2-1. Det va vi värda. Tror dom hade ett anfall som dom tyvärr gjorde mål på.

På eftermiddagen va vi nere hos vivi och amanda. Theo somnade redan tio över sex och jag satte mig ner för att plugga. Med en middagspaus så höll jag på till halv tio sen va jg helt färdig. Allt gick in ur ett öra och ut genom det andra. Jag missade så himla mycket roligt precis denna lördag. Clabbe på törringe med Hanna och några, lagfest och bio med Michaela:( Hur kan man planera in allt samtidigt och en dag som jag inte kan=( I allafall deckade jag kvart över tio innan championsleage matchen va slut:O Tänkte att det va bäst att lägga sig tidigt för Theo vaknar nog vid fem. Men när klockan vr halv sju vaknade och och ingen Theo va vaken:P Jag satte mig och pluggade en halvtimme tills han vaknade. Vid halv tio kom pappa och passade honom till leva så att jag kunde plugga en stund till. Sen somnade Theo och jag fortsatte plugga 30min till sen sov jag en halvtimme för att orka plugga ikväll. Vid halv två gick vi till min mormor och morfar där Theos mormor och morbror var:P För att fira morsdag. Vid lite över tre gick vi vidare till Marlene och Dick med alla syskon och kusiner och farmor och farfar för att grilla=) Mysig dag. Theo var riktigt trött vid halv sex och Eddie kom och hämtade oss.

Han somnade halv sju och jag satte mig framför böckerna igen:( Och har suttit här sen dess med några pauser emellan. Känns dock som att jag inte lär mig nått men hoppas att något fastnar. Är ju bara imorgon man hinner plugga också. Nu ska jag bara titta klart på secret agant 2 sen kallar sängen för mig med. Längtar. Men jag behöver alltid varva ner en stund först annars ligger jag bara och tänker på skolan=(

Nä nu är pausen slut på tvn:P Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback