Navigation


RSS: inlägg



Shopping=)

2011-05-07 @ 22:15:42, Allmänt, , Kommentarer (0)

Imorse vaknade Theo tjugo i sex=( Då var ju jag inte riktigt pigg haha. Sen har han vägrat sova under dagen. Stackars lille prins, tror det är tänder på g.

I alla fall så hämtade jag och Theo upp mormor Sonja och morfar Olle för att bege oss till Nova Lund. Där tittade vi på skor till Theo som han ska få imorgon när vi firar hans ettårs dag=) Sen handlade jag en bikini och en baddräkt=)

Det blev även en bakad potatis med kyckling curry=) Mums även Theo tyckte om den:P
När vi kom hem deckade Theo direkt men vaknade efter 45 min och vrålskrek. Sen har han trots bara en timmes sömn under dagen varit världens solstråle=) Var förbered på en gnälkväll men det blev helt tvärtom.
Theo har börjat "pussa" på det han tycker om. Eller han öppnar munnen och trycker saken mot hans mun haha. Men det ser så gulligt ut.

Idag har han dock ramlat två gånger=( Han har börjat släppa när han går och än så kan han inte gå själv även om jag tror att det kommer när som. Eller hoppas på det i allafall. För det tar ju en del på ryggen av att gå och hålla han i händerna. Inte den bästa ställningen precis.

Theo somnade i alla fall lite i åtta och sen dess har jag skrivit ett arbete om graviditet som vi ska hålla en föreläsning om för klassen. Är precis färdig=) Skönt. Då kan jag satsa på att plugga lite till tentorna imorgon=( Haha. Fast först är det städning sen kallas för Theo.

Hoppas jag orkar ge mig ut på en löprunda med. Men får se:P

Nä nu ska jag slappa lite framför tvn innan sängen kallar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback