Navigation


RSS: inlägg



Sitter på bussen

2011-05-10 @ 16:34:02, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det har typ varit nått klydd med bloggen över helgen så mina inlägg jag skrivit har inte synts:( Får se om dom dyker upp sen.

Idag har det varit en lång och onödig skoldag. I allafall förmiddagen. Första föreläsningen kom inte föreläsaren, den andra handlade bara om etik och sånt som man redan fattar så hela förmiddagen kunde man ju hoppat över.

Igår gjorde vi inget speciellt. Theo lekte på som vanligt sen satt jag och pluggade någon timme. På kvällen sprang jag och caroline 8,5km på 42min. Bra va?P haha. Sen tränade jag fotboll efter.

Nu sitter jag på bussen på väg hem och då ska Eddie träna sen ska jag iväg och träna. Imorgon har jag självstudiedag, välbehövligt. Behöver verkligen plugga=) Men först ska jag till nån hudläkare. Sen har vi bara åtta skoldagar kvar innan sommarlov=) Av dom är en redovisning och två tentor. Usch haha.

Nä nu ska jag stänga datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback