Navigation


RSS: inlägg



Sommarlov=)

2011-05-31 @ 22:56:20, Allmänt, , Kommentarer (2)

Från och med nu (eller sedan fyra idag) har jag sommarlov=) Sista tentan gjord och nu har jag sommarlov i tre månader=) Tror tyvärr att jag får göra omtenta men det tar vi då. Tar ju tre veckor att rätta och dom veckorna ska jag verkligen njuta av sommaren=)

Idag har vi tagit ett års foto på Theo hos fotograf Marie. Lite sent ett årsfoto men han har ju varit sjuk och så. Kommer en smygtitt på bilderna:P



Vår sötnos=)



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Ja passa nu på att njuta lite innan du börjar sommarjobba. Håller tummarna att tentan gick bra. Vilket fint foto på lille prinsen!

2011-06-01 @ 09:07:59
Postat av: Malin Nilsson

Guuud vilken fin & härlig bild på Theo .. alla bilder blev säkert lika bra.

Härligt med sommarlov för dig,så njut o slappna av om du kan. Bra jobbat m skolan,vilket inte är lätt när man har familj mm. ;)

Jättekul att läsa o följa er. Kram Malin

2011-06-01 @ 12:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback