Navigation


RSS: inlägg



Söndag kväll

2011-05-15 @ 19:40:13, Allmänt, , Kommentarer (1)

Igår va det ju eurovisionfinal men jag somnade efter sveriges låt:P Haha. Tycker alltid det är så tråkiga låtar sen röstningen är bara dryg.

Vaknade halv sex imorse och har lekt med Theo hela dagen. Det är full rulle på honom. Inte still en sekund och man är helt slut när han somnar på kvällarna:P

Theo vaknade halv ett efter sin två timmarsvila=) Då körde vi till (gammel) mormor och morfar där mormor och Gunilla va. Där blev det lite fika. Vid lite över två körde vi vidare till Caroline, Dennis, Moa och Albin. Jag och Caroline skulle ut och springa så Dennis fick vara barnvakt:P Men det hade gått bra. Vi sprang aggarpsrundan idag igen. Den är 5,6km. Caroline mådde inte så bra så blev rätt lugnt, fast det kändes fort:P Tog inte tiden idag. I veckan ska vi i allafall börja med milen och köra på den ett tag innan vi ökar upp.

Måste hitta en bra mp3 och ladda ner lite musik som man kan lyssna på samtidigt (med ena örat). Det blir ju en del snack när v springer. Tror inte där är många tyst min:P Tur är ju det för tiden går fort.

I veckan händer inte så mycket mer än skola och träna. På tisdag ska vi spela match mot Lund och på lördag mot eskilsminne. På söndag ska vi ha kalas för Theo, det andra och sista:P

Har fotat lite från helgen men itne hunnit länga in på datorn. Får göra det en annan dag:P

Här är min underbara familj på Theos dop=)



Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se

2011-05-16 @ 20:03:20
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback