Navigation


RSS: inlägg



Stackars liten

2011-05-24 @ 22:02:55, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ibland är det inte lätt att vara liten och inte kunna säga vad man vill, eller som i detta faller var man har ont. Min lilla prins är fortfarande sjuk men febern har sjunkit i allafall. Men han vägrar äta och tar sig på öronen hela tiden. Sover väldigt oroligt och vaknar ungefär varje kvart. Tror att han är hungrig men han vill inte ha något ju=( Vad gör man då?

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen och jag kan ju säga att jag nog aldrig varit så trött i hela mitt liv. Va så trött att jag inte ens märkte att det öste ner förrän efter någon min:S Hoppas Theo sover någorlunda inatt så att jag eller vi också får sova och så att jag orkar plugga imorgon. Har ju bara imorgon på mig med innan tentan. Hoppas att jag klarar den men tror ju inte att jag gör det:(

Eddie har precis lekt patient i 2,5 timme haha och båda är helt slut nu:P Ska kolla på bb sen lägga oss. Hejsvej



Tänk att min lilla prins varit såhär liten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback