Navigation


RSS: inlägg



Stan med fina Michaela=)

2011-05-20 @ 14:38:33, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår va det skola till lunch. Eller hade egentligen en föreläsning till men tyckte inte den va något. Så träffade Michaela i stan i stället där vi åt på Mc Donalds sen shoppade lite:P blev ett fotoalbum, pennor att skriva med, present till lilla Amanda som har kallas imorgon=) Sen lite andra småsaker.

När jag kom hem pluggade jag två tre timmar på kvällen sen va det bb:P

Idag gick jag upp med Theo lite över sex och Eddie fick en liten sovmorgon. Jag väckte honom åtta då jag behövde börja plugga. Pluggade till halv elva sen sov jag en timme haha. Va jättetrött. Började igen vid halv ett och tar en ny paus nu. Tror faktiskt att jag ska pausa till ikväll. Vill ut och leka med Theo lite sen ska jag och Caroline ut och springa vid fyra. Vid halv sex kommer Hanna hit en stund och Eddie jobbar natt=( Sen får jag nog plugga två timmar innan det blir sängdags=( Bara en och en halv vecka kvar i skolan och två tentor på det så det är ju en del=) Hade redovisningen i onsdags och den gick väl bra=)

Nä nu får jag ut till mina älsklingar (sitter i sovrummet och pluggar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback