Navigation


RSS: inlägg



Stavfel:P

2011-05-22 @ 19:33:50, Allmänt, , Kommentarer (0)

Det går ju knappt att läsa mitt förra inlägg för att vissa bostäver finns inte och vissa är inte på rätt plats:P Men skulle ju precis göra ett skitlångt inlägg med en massa bilder men fick snabba mig när jag hörde att Theo vaknade. Sen hann jag inte läsa igenom det när han väl vaknat för han ska ju slå på tangenterna:P Hinner inte lägga in bilderna nu för måste plugga nån timme i allafall. Theo hade 40,3 i feber i kväll och man kokar själv bara av att vara nära han=( Usch. Undra hur mycket han sover inatt. Hoppas på ett par timmar i allafall.

Kalaset gick väl hyfsat med tanke på att typ alla barnen där va förkylda och hade feber:P Theo fick jättefina presenter=) Han fick kläder, pyamas, badbyxor, leksaker, pengar och lite annat. Så han va nog nöjd. Jag är i allafall:P

Nä har ju lovat en massa foto har inte lagt in nya på någon månad men lär tyvärr inte hinna förrän efter min sista tenta den 31. Om man inte klarar dom har man ju Theo att skylla på tihi:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback