Navigation


RSS: inlägg



Storstädning:P

2011-05-06 @ 21:17:20, Allmänt, , Kommentarer (0)

Började imorse vid sju med att börja städa till Theos kallas på söndag. Tar ju tid med en liten skit sen jobbar Eddie helg. När jag började städa fick jag något ryck så började sortera och städa i varje skåp. Började med köket sen hallen och nu håller jag på med sovrummet:P

har nog slängt typ åtta ICA kassar. Varför har man så mycket skit? Var ju bara ett år sen vi flyttade hit:O Konstigt. theo somnade tidigt ikväll så jag tänkte passa på att sortera mina kläder igen som jag gjorde för typ två månader sen:P Har räknat att jag har 27 par skor, 12 shorts, 15 leggings, 7 kjolar, 10 jackor (både sommar, vår vinter, höst), 9 väskor, 7 bikinis och hela 31 klänning. Då vill jag inte ens räkna mina t-shirt,linnen tröjor m.m. Hur kan man ha så mycket kläder? Ser inte så mycket ut men när man räknar ser man ju resultatet:P Haha

Hoppas nu Eddie håller att jag ska få ha en walking closet när vi flyttar till hur;)
Nä nu ska jag städa det sista innan bb:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback