Navigation


RSS: inlägg



Valborg

2011-05-01 @ 09:24:36, Allmänt, , Kommentarer (0)

Igår var det valborg och det började med morgon klockan halv sju. Vid lite över åtta gick vi ner i byn för att handla lite till kvällen sen mötte vi upp Caroline, Moa och Albin för en frukost buffe=) Mums. Sen gick vi hem och Theo sov en timme och jag passade på att städa undan lite.

När Theo vaknade sprang vi hem till morfar där Theo lekte lite:P Sen kom vi hem lagom till theo skulle sova igen och då sov jag med:P

Sen va det snabba ryck att bada, klä på sig mata Theo och lite annat innan vi skulle iväg på krillning och Caroline, Dennis, Moa och Albin=) Dom hade grillar kycklingfile och fläskfile mums. Årets första grillning för oss. Sen blev det marängsviss och en massa godis=) Tyvärr blev det inte mer än jag och Caroline som mumsade i oss en massa gott för både Dennis och Eddie hade jouren och dom fick larm på larm hehe. Tyvärr och tyvärr vi nackade en massa tjejsnack istället=) Trevligt.

Nä nu ska jag packa för snart har jag match. =) Komer nog inte gå ra för min del för har så himla svårt för att andas=( J*la pollen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback