Navigation


RSS: inlägg



Wihoooo=)

2011-05-26 @ 21:28:25, Allmänt, , Kommentarer (0)

Fick för nån timme sen reda på att jag blev godkänd på den praktiska tentan jag hade i morse=)=)
Skitskönt. Nu är det bara den skriftliga kvar sen är det sommarlov i fyra hela sköna veckor tills jag börjar jobba.

Idag har jag annars bara tagit det lugnt och varit med Theo och Eddie. Lekt en stund med Vivvi och Amanda. Amanda och Theo är så söta tillsammans=)
Sen har jag faktsikt tagit fram mina papper och suttit i en timme och läst några av de 30föreläsningar vi ska klara på den skriftliga. Hur vill dom att man ska lära sig allt det? Kan jag inte förstå. Haha. Får väl se hur det går.

Jag sa ju när jag började skolan att jag fick ha en omtenta varje termin och när jag inte fick någon i termin 1 fick jag ha två i termin två osv. Eftersom jag klarat alla hittentills får jag lov att att utan dåligt samvete misslyckas med den skriftliga. Men det hade ju varit ännu bättre att klara den och få ha 4 omtentor i nästa termin. Vilket innebär typ att misslyckas med alla tenor tills jag är färdig sjukgymnast:P Haha visst har jag ett bra tänk?

Förutom att plugga igår hann jag ju med att åka in till mobilia och handla morsdagspresent till mamma=) Så eftersom jag vet att både Sandra och Daniel läser bloggen kan jag be dom att flytta över vars 60kr till mitt konto:P Haha. Och mamma du behöver inte bli nyfiken det är ju snart söndag:P

Nä nu ska jag fortsätta plugga ett tag till. Får se hur mycket min hjärna orkar den är rätt överarbetad just nu:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback