Navigation


RSS: inlägg



Bildregn=)

2011-08-26 @ 21:24:30, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja det blev inte igår men idag tar jag mig tid att fortsätta lägga in bilder från lalandia. Eddie är iväg och spelar fotbolls golf med några kompisar och sen ska dom ta några öl eller nått.

Idag gick Theos inskolning superbra:) Vi kunde tilloch med lämna honom. När vi kom tillbaka 1,5timmar efter ville han inte därifrån hehe. Han grät en fem minuter efter att vi gick på morgon (vi satt i personalrummet) men sen lekte han hur fint som helst. Han håller sig i bakgrunden och observerar sen när alla går sätter han sig ner och leker:P Hehe.

Nä här kommer bilderna



20 augusti. åker motercykel med farmor. Kusin Kasper på den andra. I bakgrunden farfar, pappa, moster Marlene=)



Kör bil=)



Åker polisbilen med farfar. =)



På eftermiddagen hade vi bokat tennisbanor:) Äter kex och funderar.



Kolla på när farfar och Kapser spelar och Sofia och David.



På kvällen vann mamma denna fina ödla=)



Alla mina vunna djur än så länge:P



20 augusti, på badet.



Vattendjuret.



=)



Min älskling



Inte rädd för vatten iallafall;)



21 augusti och vi ska åka hem. Theo med alla djur vi vann=)



Theo med sitt favoritsjur medans vi lastar in i bilen=)

Det va alla bilderna jag tagit:) Och Eddie haha.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Så härligt det ser ut på era foton! Verkar som om Theo stortrivdes.

2011-08-28 @ 17:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback