Navigation


RSS: inlägg



Hahaha=)

2011-09-08 @ 21:31:59, Allmänt, , Kommentarer (1)

Hahaha fick en kommentar från min kära mamma om daniel däckade:P Och när man läser mitt förra inlägg så låter det precis som att det va Daniel jag badade och som däckade sen men det va Theo efter att jag lämnat av Daniel på fotbollsträningen=)

Idag har jag gått i skolan halva dagen va hemma vid ett. Tog 30min paus till mat sen försökte jag leta lite fler vetenskapliga artiklar till ett arbete. Det gick väl sådär. Vid lite över tre hämtade jag Theo på förskolan och det hade gått bra som vanligt=) Hoppas bara han sover mer än 45min sen. Sen klippte sig Theo och efter det va det ett besök till banken. Där blev Theo väldigt rastlös så fick ringa pappa som kom och hämtade honom=)

Ikväll har jag tränat fotboll medan pappa och Annika passade Theo=) Tackar för hjälpen. Första träningen på denna veckan. Det va länge sen jag har hållt upp från träningen så länge.

Theo sover SJUKT dåligt på nätterna vilket har resulterat i att jag försovit mig TVÅ gånger denna veckan, jag som aldrig gjort det i hela mitt liv tidigare. Visst inte så mycket kanske men blev fem min sen till Emma som jag samkör med till skolan. Han vaknar flera gånger varje kväll/natt. Minst 10 gånger. Ibland somnar han inte om på 45 min. Förstår inte hur han kan vara så lugn och snäll på förskolan;) Han borde vara övertrött. Det har varit såhär i snart tre veckor och mina reserver börjar ta slut:( Stackar familjer som hr det såhär varje natt i flera år. Hur står ni ut??? Men han är så förkyld med och hostar hela nätterna. Hoppas det vänder snart.

Nä nu sak jag ta det lugnt=)



Kommentarer
Postat av: Pappa

Bara kul att passa "prinsen". Vattnet tog slut i badkaret som han stänkte. Därefter borstade han tänder i 45 minuter. REN OCH FIN!

2011-09-09 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback