Navigation


RSS: inlägg



Vill så mycket

2011-09-07 @ 21:00:22, Allmänt, , Kommentarer (2)

Just nu vill jag så himla mycket. och när jag vill så mycket blir det nästan inget gjort för jag vet inte var jag ska börja med det nödvändigt utan jag vill bara drömma mig bort med det roliga:)

Idag lämnade jag Theo på förskolan för första gången själva. Trodde han skulle bli jätteledsen men det blev han inte. När vi kom dit vid elva är de flesta barnen trötta och hungriga och då blir det en del skrik så då började Theo också gråta lite. Men slutade efter 2 sekunder när han fick sitta i mitt knä medan jag tog av honom skorna och jackan. Sen sa han inget alls när jag skulle gå men han kollade ner i marken precis som att han inte ville se när man gick hehe. Sen gick jag hem och pluggade i 2 timmar. Behöver egentligen plugga lite nu men är så trött och har för mycket i huvudet. Ska i allafall försöka läsa en artikel.

När jag hämtade Theo halv fyra va Daniel med och tittade hur det såg ut ifall man behöver hjälp av honom nångång med hämtning;) Sen lekte han med oss en timme här hemma innan han skulle träna. Han deckade sedan i sängen vid sju efter badning och lite bokläsning=)

Nä nu ska jag ta tag i artikeln. Ha en mysig kväll.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Deckade Daniel :-)

2011-09-08 @ 08:27:37
Postat av: Mamma

Däckade Daniel :-)

2011-09-08 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback