Navigation


RSS: inlägg



Närmar sig med stormsteg:P

2011-08-03 @ 20:31:01, Allmänt, , Kommentarer (2)

Idag är det inte ens 2 veckor till jag och Caroline ska springa halvmaran. Ja hennes pojkvän (Eddie bror) med men han håller ju lite snabbare tempo. Kan inte fatta det haha. Vill satsa på att klara den på 1.50 men allt under 2timmar är vi nöjda med.

Hinner inte blogga så ofta just nu men har ju bara 1,5 veckor kvar att jobba sen kommer jag igång igen:) Jobbar ju faktiskt mellan 7-16. När jag kommer hem tränar antingen jag eller Eddie sen bytar vi plats. Så vid halv tio tiden sitter vi i soffan tsm. Men idag va det jag som tränade tidigt så då har jag lite egentid nu när Theo sover:)

Måste bara säga att jag tyckte det är sjukt mycket jobbigare att jobba med barn än att plugga med barn. Är helt färdig när jag kommer hem från jobb och deckar vid tio tiden varje kväll. När jag pluggade va jag inte alls så här trött. Då har man ju självstudier någon dag i veckan. Dock kommer denna kursen nog vara rätt jobbig där det är en lång praktik på fem veckor sen inte så många självstudiedagar på de andra kurserna. Max en per vecka eller nått. Tänk att jag börjar skolan om lite mer än 3 veckor. Har jag redan varit ledig i tre månader? Helt sjukt. Jag som skulle hinna så mycket i sommar men inte gjort en bråkdel. Jaja.

Nä nu tänkte jag lägga mig och läsa sen sova hehe. Är trött trött tröö gånger en massa:P



Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!

Tänk på mig då!!!! Jobbade med TRE barn. Jättetrött!

2011-08-05 @ 09:07:39
Postat av: MARIE

Hur många gånger i veckan springer du? Jag ska delta i Göteborgsvarvet men mitt mål är att klara det på 2h15min



Kram på er!

2011-08-24 @ 22:21:35
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback