Navigation


RSS: inlägg



Hektiskt är bara förnamnet

2011-10-07 @ 23:06:02, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja i några veckor nu har jag knappt haft nån minut över och därav inget bloggande. Nu är jag ute på praktik och hoppas verkligen jag kommer komma igång igen:)

Hinner inte skriva så mycket ikväll eftersom klockan är elva och min son har börjat vakna fem på morgonen:O Lite för tidigt även för mig som är en morgonmänniska=)

Theo älskar dagis. Så fort han vaknar på morgonen ställer han sig vid dörren med sina gummistövlar och sin blåa fleece tröja som han vägrar släppa. Man får snällt ta på honom det så han springer här inne fullt påklädd. Efter ett tag hämtar han sin lilla väska och sin hjälm och leder mig mot ytterdörren. Imorse va klockan halv sex när han ville cykla och då har inte ens dagis öppnat. Han blir ju inte speciellt glad heller när han inte får gå ut hehe.

Min lilla kille har även börjat få ett riktigt tråkigt humör mot mig. Bara gnäller och får utbrott hela tiden. Nu börjar väl perioden när han ska testa en hela tiden. När han började på dagis så sa vi att han inte skulle få ha några nappar på dagen (bara när han ska sova). Och nu mer än en månad efter så står han fortfarande vid skåpet och skriker efter sina nappar. MINST 20 gånger i timmen. Och gör han inte det så ska han öppna alla skåp, luckor, kylen och frysen. Ja kan ni gissa om jag är trött? MEN han gör inte såhär mot Eddie. Inte på dagis heller för när jag kom innan idag och hämtade honom så började gnället direkt och dom frågade men Theo såhär har vi aldrig sätt dig. Nä men välkommen hem till mig sa jag;)

Nä nu vaknar Theo med han har sovit oroligt hela kvällen. Hostat hur mycket som helst.

Sov gott alla.  




Här va Theo inte gammal=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback