Navigation


RSS: inlägg



Lalandia och inskolning

2011-08-24 @ 21:51:01, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja jag ber om ursäkt för det grymt långa uppehållet och hoppas verkligen att jag kommer bli bättre på att skriva.

Förra lördagen sprang ju jag halvmaran i Malmö, för er som inte vet är det 2,1mil. Mitt mål var att klara det under 1,50 men allt under 2timmar va ok. Jag kom i mål på 1 timme och 47min=) Är riktigt nöjd med den tiden. Hade jag inte fått håll hade jag klarat den på under 1.45 men det kanske blir en annan gång;)

Sen åkte vi ju till lalandia i fem nätter=) Theo älskade det. När vi kom hem i söndag började Theo sin inskolning på förskolan på måndagen. Vilket gick jättebra. Han märkte inte ens när vi gick på rundvisning (han ville inte med). På tisdagen gick första timmen bra men sen ramlade han och slog sig och efter det har det gått mindre bra:) Han vill verkligen inte släppa oss. Vi gick ifrån idag men efter 20min fick dom hämta oss för att Theo va ledsen:(



Såhär fin är Theos läpp idag. Hans näsa är även den uppriven. Lillplutten halkade på ett äpple och slog tänderna i asfalten så imorgon ska vi till tandläkaren och kolla hans tänder.

Igår spelade jag match mot Svalöv och vi vann med 5-0=)

Här kommer lite bildregn från lalandia



Nyvaken efter 13timmars sömn i resesängen=) Första dagen var vi över i Tyskland så blev ju bara 45min vila under dagen.



Provar att åka polisbilen



Sen en annan karusell=)



Vattenlandet var verkligen en hit:)



Vid denna spenderades många minutrar=)



En glad plutt efter middagsvilan



18 augusti och Theo sitter och leker:P



Jag och Theo tittar på nån barnshow;)



Innan läggdags



Theo spelar lotto och vinner 80 biljetter;)



Såhär fint ser det ut när Theo äter:P



Theo tyckte det va roligt på monkey tonkey land



Kusin Albin, Caroline och Theo



=)



I bollhavet

Nä nu har jag gått igenom hälften av bilderna och orkar inte mer just nu. Så får bli ett bildregn imorgon med=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback