Navigation


RSS: inlägg



Lördag=)

2011-10-15 @ 20:44:48, Allmänt, , Kommentarer (0)

Dagen idag har gått i ett.

Theo vaknade halv sex och vi badade, lekte och mös framför tvn. Vid nio mötte vi upp Caroline, Moa och Albin på kaffe och sånt och åt frukostbuffe. Sen följde vi med dom hem=) När jag och Theo cyklade hem lite över elva somnade Theo på sitsen. Han va sååå trött.

Sen sov han vidare till tjugo över ett=) Då passade även jag på att sova en stund. Blev kanske 15min haha. Efter det körde vi hem till pappa som varit i USA och hälsat på min systeryster i nästan två veckor. Där fick jag två par skor och en tröja=) Theo fick två tröjor. Eddie kom dit lite senare och vi åt mat där:)

Theo somnade redan kvart i sju ikväll och då passade jag på att bada:) Skönt. Imorgon är det match och jag ska få sovmorgon=) Hoppas jag kan sova länge=)

Nä nu ska vi titta på tv;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback