Navigation


RSS: inlägg



Termin 4

2011-08-28 @ 23:33:12, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja idag va sista dagen på sommarlovet. Imorgon börjar jag den 4 terminen. 12 veckors ledighet har gått för fort. Men det ska bli skönt att komma igång igen.

I helgen har jag spelat match, som vi losade sen va jag på kräftskiva=) Mellan matchen och kräftskivan hanns det med ett kallas för farmor Bodil som fyllde år. Där blev det pizzabuffe och tårta:) Theo lekte med alla sina kusiner och det var full rulle som vanligt:P
Idag var jag först på barnloppis och shoppade två leksaker till Theo. En nallebkörn som sjunger och ska lära han lite småsaker:P Ett mini piano med nallepuh och hans vänner. Egentligen skulle jag inte köpa det men Theo vägrade att släppa det hehe.
Sen har vi varit på Sportex för att handla en ny cykel eftersom vår blev stulen i våras:( När vi kom dit har ju Team Sportia köpt upp affären så det var utförsäljning på allt. Det blev en shoppingrunda på 4000kr. För det fick vi en damcykel, barnsits till Theo och hjälm, fotbollsskor till mig, ett par vardagsskor till mig och ett par till Eddie och en boll. Egentligen skulle allt detta ha kostat över 7500kr. Vilket fynd vi gjorde:)

Sen efter det åt jag och Theo på pölsemannen och sen storhandlade vi. Sen åkte vi till Dennis och Caroline och Theos kusiner Moa och Albin. Eddie och Dennis kollade på fotboll och vi andra barn lekte;)

Nu ikväll har vi städat och städat. När jag väl börjar kommer jag på en massa jag vill göra och helt plötsligt håller jag på med 5-6 saker samtidigt. Fick säga till mig själv kvart över elva att klockan började bli lite mycket. Men jag hann städa eller gå igenom datorbordet, köksbordet, hallbordet, mitt sminkbord och även sätta in foto i Theos dagispärm=) Jag kan ju säga att det låter inte som mycket men då skulle ni sett före och efter bilder;) hehe. Imorgonkväll ska jag fortsätta.

Imorgon fortsätter Theos inskolning på förskolan, man får ju inte säga dagis men tycker förskolan låter för vuxet och tar för lång tid att säga;) haha. Jag börjar inte skolan förrän kvart över två till fem usch börjar hellre tidigt.

Nä nu ska jag titta på tv en stund innan sängen kallar.



Farmor och en sjuk Theo på sitt ettårs kallas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback