Navigation


RSS: inlägg



Kval till division 2=)

2011-09-19 @ 21:24:02, Allmänt, , Kommentarer (1)

Ja nu har det varit jättedålig uppdatering igen, jag som hade kommit igång så bra:P Och bättre kan jag tyvärr inte lova er i allafall inte på två veckor till. Vi har en SKITtuff kurs i skolan på fem veckor och på dessa har jag tagit mig an att jobba i sex dagar, sen är det träningar, matcher, leka med Theo, umgås med Eddie så ja ni förstår.

I helgen spelade vi match mot Bk Kick och vann med 4-2=) Det innebär att vi är klara för kval till division två. Så håll era tummar och tår att det kommer gå bra. På kvällen passade pappa Theo medans jag och Eddie va iväg med hans förra lag i brandkåren på törringelund och åt mat och dansade. Eller hmm ja dans blev det inte så mycket. Bara dansband och jag som varken kan bugg eller vals blev sittande på stolen hela kvällen. Men det va kul att titta på folk som faktiskt kan dansa sån dans:9 Ser så roligt ut.

I söndags hämtade vi Theo elva och sen när han sov började jag plugga. När han vaknade lekte vi en timme innan Eddie och Theo åkte hem till Bodil och Benny så att jag kunde plugga nån timme till, blev 1,5 timme:P Sen lekte vi en timme till sen sov Theo och jag pluggade till halv tolv på kvällen. Fick gjort mycket mer än jag hoppats på och därför har jag tid att blogga lite nu:P

Jag jobbade min sista dag för detta året på kyrkan, skönt är så kallt nu och jag som fryser så lätt har redan tre tjocketröjor på mig;) Sen sprang jag och Caroline 11km. Fick ganska bra tid för att inte ha sprungit på hur länge som helst och vi gick ut i sjuk motvind;) 1timme 4min. När jag kom hem har jag pluggat färdigt till vårt grupparbete som ska redovisas för klassen nästa vecka. Jag HATAR stå framför en massa människor när jag inte är säker på vad jag snackar om haha. Vi får inte feedback från läraren förrän efter redovisningen. Nu är det bara eximinationsuppg kvar. Eller bara och bara det lär gå åt mist en 30 timmar för den och det börjars imorgon när jag lämnat Theo på dagis:)

Nä nu ska jag kolla på tv en stund.



Kommentarer
Postat av: Tomas (Pappa)

Kononkul att passa Theo. Härlig påg!

2011-09-20 @ 11:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback