Navigation


RSS: inlägg



Vill inte somna=(

2011-08-30 @ 20:52:12, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja vår lilla prins har legat i sängen i över en timme och vill verkligen inte somna:(

Vet inte varför kan bero på att morbror och morfar kom och busade upp honom totalt, mest morfar då;) Roligt hade han i allafall. Lär han inte sig en massa skit från förskolan så är det från morfar.

Inskolningen gick bra idag med och imorgon ska han äta där själva så vi hämtar honom kvart i tolv. Är faktiskt jobbigare än jag trodde att lämna bort honom. Speciellt när man vet hur mycket barnen grter där. Hemma gråter han nästan aldrig. Kanske en gång var tredje dag eller om han ramlar och slår sig så klart. Men det är väl mest nu ibörjan som alla gråter. Det är tio barn som skolas in samtidigt så gråter en eller ropar på sin mamma börjar dom andra med gråta.

Jaja imorgon har jag bara skola till tio så kan följa med och hämta min prins=)

Denna kursen som börjar nu och är på fem veckor är nog den tuffaste kursen på hela utbildningen, och som jag känner nu är den alldeles för tuff förmig så hoppas verkligen jag kommer igenom den. Har så mycket annat i huvudet med. Plus att jag ska jobba en vecka. Kommer ju vara nöjd när den är slut och man är godkänd. Sen är det fem veckor praktik i svedala, skönt. Sen fem veckors internet baserad kurs och då är man ju hemma mestadels av tiden=) Skönt hehe.

Nä nu ska jag läsa en bok som vi måste läsa.

 

Såhär fint hade jag önskat han sov nu, men nä han ligger och skriker:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback