Navigation


RSS: inlägg



En lååång måndag

2011-09-05 @ 21:24:16, Allmänt, , Kommentarer (0)

Ja denna måndagen har kännts som tre måndagar ihop. Klockan ringde kvart i sju sen bar det av till skolan. Bodil hämtade Theo på förskolan vid halv fyra för att det inte skulle bli en så lång dag för honom. Jag kom dit vid sex tiden och hämtade en trött Theo som hann somna i bilen på vägen hem.

Tyvärr äter ju inte Theo speciellt mycket mat på förskolan (låter så dumt att säga förskolan för, för mig heter det dagis, men det är ju en förolämpning idag:P) och då sover han ju inte så länge heller för att han är hungrig.

När vi kom hem blev det lek en halvtimme sen fick Theo lägga sig, men somnade inte på 30min. Han va hungrig. Drack 4 dl välling hehe. Klockan va kvart i åtta när han somnade. Då satte jag igång att diska, laga mat, äta, plocka undan och läsa en artikel från skolan och nu kan jag sitta ner i soffan och ta det lugnt=) Efter 14 timmars slit. Beundrar ensamstående, hade inte orkat många sånna här dagar. Men det kanske är en vanesak;)

Nä nu ska jag titta på tv innan sängen kallar. Komer ha en ännu längre skoldag imorgon:( Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback