Navigation


RSS: inlägg



Helg=)

2011-09-02 @ 20:45:30, Allmänt, , Kommentarer (0)

Äntligen fredagkväll och en mysig helg framför mig=)

Jag tror aldrig i hela mitt liv att jag varit så trött som jag var idag. När klockan ringde ville jag verkligen inte upp och gick inte upp förrän jag precis hann ta på mi kläder och äta nått snabbt. Typ en kvart innan jag skulle iväg. Vi skulle ända bort till Orups sjukhuset idag ,45min bilresa, och jag satt och halvsov i bilen.

På föreläsningarna var det så illa att jag satt och nickade till i princip hela tiden. Det va såååå nära att jag ringde Eddie för att hämta mig. Men jag stod ut och nu är jag nöjd:) Jag kom hem vid fyra tiden och det blev en snabb runda inom Theos farmor och farfar. Sen skulle jag och Caroline ut och springa=) Sen hem ge Theo mat och lägga sig i ett bad. Men där somnade jag ju hela tiden så fick gå upp. Blir en snabb runda på nätet sen sängen=) Kollar ju självklart på Sverige men nu när dom ligger under är det inte lika lätt att hålla sig vaken.

Imorgon är det match mot Olympic på lindängen i malmö om jag inte minns helt fel;) Sen ska jag och Eddie bara hyra film och mysa. På söndag ska Caroline och jag springa igen sen får vi se. Får passa på att träna nu för nästa vecka jobbar Eddie kväll och veckan därpå har han jouren:( Hur ska jag klara mig.

Nä ska gå nu heja Sverige



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback