Navigation


RSS: inlägg



Vinst med 7-1=)

2011-09-03 @ 20:27:17, Allmänt, , Kommentarer (0)

Vi vann matchen överlägset idag. Skulle nog ha gjort minst en fem sex mål till. Menmen. Det gick väl rätt bra för mig med men har varit förkyld hela veckan och det kändes i kroppen. Blev tröttar än vad jag brukar.

Annars idag har vi bara gjort pizza och lekt här hemma:) Eddie badar och jag kollar runt på nätet nu hehe.
Imorgon ska vi på visning av ett hus=) Sen någon gång under dagen ska ju jag och Caroline springa:) Sen kanske Michaela kommer förbi en sväng, brun och fin förmodligen eftersom hon precis kommit hem efter en vecka på marmaris. Fusk=) men det va hon värd:) Sen kanske även mamma kommer förbi=)

Nästa vecka blir det full rulle som vanligt så ska verkligen njuta av dagen imorgon.
Nu ska jag titta på tv:)



Min söting på nått lekland när han va 10 månader tror jag=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback