Navigation


RSS: inlägg



1 februari ooch spöken:P

2011-02-01 @ 23:44:55, Allmänt, , Kommentarer (1)

Tiden bara springer iväg. Om 1½månad börjar jag skolan och jag börjar få lite smått panik över att jag inte öppnat någon bok ännu. Imorgon måste jag städa klart sen har jag inga bortförklaringar :P

Theo blir hela nio månader på torsdag och jag kan inte förstå att han varit hos mig så länge, även fast det känns som om jag alltid har haft honom.

Ikväll har morbror Daniel passat Theo och morfar följde med hit en stund:P Han kan inte hålla sig borta men jag förstår honom:P Det hade gått bra förutom att han inte sovit så länge men han somnade vid lite i tio. Hoppas han sover länge imorgonbitti.

Förresten tror ni på spöken. De senaste dagarna har många pratat om spöken och hemsökta hus osv. Jag har alltid varit rädd för sånt men aldrig själva varit med om något. Men inatt hände något äckligt som jag inte vet var i min dröm eller verkligen hände. Det kändes sjukt verkligt ialla fall. Någon tog tag hårt om mitt ben och vred mitt huvud fram och tillbaka och där vaknade jag verkligen till och låg orörlig hur länge som helst. Så nu vågar jag inte lägga mig förrän Eddie kommer hem vid ett=( Har skrämt upp mig själva rejält. Tog ett bad innan och låg hela tiden och tänkte på att någon skulle trycka mitt huvud under vattnet. Sen letade jag efter skuggor. Vågade knappt hämta kläder i vårt sovrum efter:P Så snälla inga fler spökhistorier till mig:P 
Tror NI på spöken?

Jag är så himla rädd för allting så det var förmodligen bara en dröm. Jag är rädd för tjuvar, rånare, overkliga saker mm. haha.
För ett tag sen drömde jag om att här var inbrott på natten och jag vaknade av att tjuvarna va kvar. Så den natten vågade jag inte gå på toaletten haha.

Theo sover lite oroligt just nu och småskriker imellanåt. Vet inte varför han gör så har gjort det när han varit förkyld. Idag har han dock fått i sig en portion gröt på morgonen och en på kvällen. Fortfarande vägrar han mat men innan ville han inte ha gröt heller så det är ju ett framsteg:)
Nu ska jag fortsätta kolla på Navy CIS=) Sov gott




Dagen han lärde sig att åla framåt=)



Tagen idag när han leker med en sked:P

Måste bara berätta när vi var på vårdcentralen. Vet inte om jag skrivit det och orkar inte titta efter. Men alla sa gud vad elektriskt hår han har. Jag bara nä det ser alltid ut så haha. Oavsett vad jag gör har han alltid den kalufsen där bak, som egentligen är en jättevirvel som han kommer att älska när han blir stor:P



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

2011-02-02 @ 11:12:41
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback