Navigation


RSS: inlägg



3 Februari=)

2011-02-03 @ 14:52:56, Allmänt, , Kommentarer (1)

Idag är min lilla älskling hela nio månader=) Han är så stor och fin min lilla prins:P
Han vaknade halv nio imorse och fick gröt sen gick vi till babycafe.

När vi kom hem fick han mat sen sov han 30min. Han var grymt trött så nu sover han igen och har snart sovit en timme. Jag sitter bara och slappar. Har faktiskt pluggat 30min igår och 30min idag:P Ska kolla lite ikväll igen hehe. Trodde inte det var så MYCKET jag glömt hehe. Men det kommer tillbaka fort iallafall=)

När Theo vaknar ska vi bara ta det lugnt sen ikväll kommer morfar och passar Theo medan jag ska träna=) Har sjukt mycket träningsverk i magen och benen sen gårdagens functional power. Kommer inte ihåg att det va så roligt som det var.

I helgen spelar vi 7manna cup i skurup=) Ska bli skoj. Sen har vi inte så mycket annat planerat i helgen.
Nä nu ska jag ta och äta lite tacos=)


Mums=)



Kommentarer
Postat av: Annika

fin blogg:) allt bra idag?

2011-02-03 @ 15:54:27
URL: http://nanikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback