Navigation


RSS: inlägg



Alla hjärtans dag=)

2011-02-14 @ 09:47:44, Allmänt, , Kommentarer (0)

Idag är det alla hjärtans dag. Jag och Eddie brukar inte fira den med något speciellt. Men vi firade lite i fredags när pappa passade Theo. Åt gott och kollade på massa filmer=) Tycker inte man ska känna sig pressad med att ge varandra presenter. Tycker det är mycket bättre och roligare att överraskas eller överraska vilken dag som helst på året med en present.
tror att alla hjärtans dag bara är en dag där alla affärer tar sin chans att tjäna lite extra pengar:P

Theo somnade snabbt igår lite över åtta. sen vaknade han en timme senare men somnade om direkt. Skönt. Han vaknade halv åtta imorse så det va ju bra=) Jag däremot har sovit uruselt. Eddie jobbar natt denna veckan och jag tycker inte om att sova ensam. Vaknade nog hundra tusentals gånger mellan ett och halv åtta. Har sån huvudverk idag att jag knappt vet var jag ska bli av=( Har precis tagit alvedon så hoppas det hjälper.

Senare idag ska vi åka iväg och fixa pass till mig. Vet inte om jag hellre gör det imorgon eftersom jag mår som jag gör. Känner inte att jag orkar fixa mig och vill inte se ut som F*n på ett passfoto man ska ha i 10år.
Snart kommer Caroline och Albin hit vi ska fixa lite med en sak=) Sen ska jag tvätta.

Här kommer foto på Eddie och theo från lördags=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback